| |
| |
| |
| v Plzni - Centrální dispečink ve zkušebním provozu |
První měsíc zkušebního provozu má za sebou nově vybudovaný centrální
dispečink a.s. VODÁRNA PLZEŇ. Přijímá veškeré informace o haváriích,
poruchách a dalších problémech na vodohospodářské infrastruktuře provozované
a.s. VODÁRNA PLZEŇ.
Centrální dispečink, který funguje nepřetržitě 24 hodin denně, od té doby
přijal hlášení o více než 220 událostech.
"Dispečink soustřeďuje informace o stavu více než 1150 km dlouhé vodovodní
sítě (plzeňská vodovodní síť měří více než 500 km), 74 vodojemech, 33
čerpacích stanicích, 570 km kanalizační sítě a zprostředkovává prvotní zásah
v místě havárie. K dispozici máme moderní vizualizační program, který
znázorňuje stav objektů na vodovodní síti a umožňuje sdílení informací o
poruchách na síti s ostatními pracovišti," říká Ing. Jan Kretek, vedoucí
úseku pitné vody.
V loňském roce opravili pracovníci a.s. VODÁRNA PLZEŇ celkem 1313 havárií a
poruch na vodovodní síti (398 na potrubí, 215 na přípojkách), z toho v Plzni
898 (234 na potrubí, 156 na přípojkách). V roce 2001 bylo celkem opraveno
1240 havárií a poruch, v Plzni 949.
Centrální dispečink (tel. 377 242 445) řeší především havárie a technické
záležitosti a zákazníci by si ho neměli plést se zákaznickým centrem, které
vyřizuje dotazy týkající se např. uzavírání odběratelských smluv, ceny vody,
odečtů vodoměrů a reklamací.
V Plzni dne 22. ledna 2003
Naďa Popová tisková mluvčí Vodárny Plzeň a.s.
| |
|
|
|
|